Home Over onsRapportenReferenties Contact Inloggen

Gepubliceerd: 22-05-2019

€ 195.00
Bekijk inhoudsoverzicht
itemnode id: 1197
Rapport bestellen €195.00

Naaimachine Trendmonitor 2019

De Naaimachine Trendmonitor 2019 biedt u inzicht in de online oriëntatie, interesse en loyaliteit van de Nederlandse consument met betrekking tot naaimachines.

Middels een analyse van Google big data over de afgelopen vier jaar is de online consideration-fase van de customer journey in beeld gebracht (interesse en afweging). Waar zoekt men naar op het gebied van naaimachines? Welke trends zijn er in het zoekvolume en wanneer zoekt men? Naar welke type naaimachines wordt er gezocht? In de analyse is tevens het zoekvolume van 60 verschillende naaimachinemerken in kaart gebracht, onderverdeeld in naaimachines, lockmachines, borduurmachines en breimachines.

Naaimachine Trendmonitor 2019

Omdat de consument internet meer en meer gebruikt in de oriëntatiefase, bieden statistieken over zoekvolumes inzicht in actuele ontwikkelingen van consumentenbehoeften. Historische gegevens kunnen worden geraadpleegd in de zoekwoordenplanner van Google. Het meten en monitoren van het online zoekverkeer levert objectieve informatie over waar de consument in is geïnteresseerd, naar zoekt en welke behoefte men heeft. Zoekvolume kan niet in exacte cijfers over verkoopaantallen e.d. worden vertaald maar het levert wel concrete informatie over de veranderende consumentenbehoefte.

Met behulp van Coosto, een social media analyse tool, is het openbare berichtenverkeer geanalyseerd over de periode 2010 tot en met maart 2019 met betrekking tot type naaimachines en de belangrijkste merken. Hiermee krijgt u inzicht in de loyaliteitsfase van de customer journey (betrokkenheid en sentiment). Coosto biedt inzicht in het volume en het sentiment van het openbare online berichtenverkeer.

De populariteit en bekendheid van producten en merken wordt in toenemende mate bepaald door de beïnvloeding van de consument door vrienden, kennissen en ambassadeurs op internet. In de loyaliteitsfase (betrokkenheid en sentiment) is het voor een producent of verkoopkanaal van belang om van een klant of influencer een ambassadeur te maken die het product of de dienst promoot in zijn omgeving. Coosto biedt inzicht in het volume en het sentiment van het openbare berichtenverkeer op social media netwerken.

Het onderzoeksrapport verschijnt, afhankelijk van de marktvraag, ieder jaar.

Het onderzoeksrapport telt 45 pagina’s op A4-formaat en is in kleurendruk en Nederlandstalig uitgevoerd.

Bent u actief in de naaimachinehandel of bent u op een andere wijze gerelateerd aan de naaimachinebranche dan is het onderzoeksrapport zeker interessant voor u.

Terug naar het overzicht
Categorieënretail non food