Home Over onsRapportenReferenties Contact Inloggen

Gepubliceerd: 14-02-2018

€ 695.00
Bekijk inhoudsoverzicht
itemnode id: 989
Rapport bestellen €695.00

Marketingrapport Vloerbedekking 2018

Het Marketingrapport Vloerbedekking 2018 biedt een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de markt voor vloerbedekking in de Nederlandse woondetailhandel en het consumentengedrag.

Het oriëntatie- en inkoopgedrag van woonzaken die vloerbedekking verkopen is helder in beeld gebracht. Naast marktinformatie over de detaillist is tevens het oriëntatie- en koopgedrag van de consument met betrekking tot vloerbedekking in beeld gebracht middels een consumentenonderzoek. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang om de doelgroep succesvol te kunnen benaderen en de eigen marktpositie te kennen.

Het rapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties op het gebied van harde en zachte vloerbedekking. Het onderzoeksrapport behandelt zowel zachte vloerbedekking, zoals textiele vloerbedekking, vinyl/pvc, karpetten, linoleum e.d., als harde vloerbedekking, zoals massief houten vloerdelen, parket en laminaat.

Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over de Nederlandse markt voor vloerbedekking.

Naast de onderzoeksresultaten bevat het marketingrapport tevens informatie die middels deskresearch is verzameld.

In het onderzoeksrapport worden de onderzoeksresultaten van het consumentenonderzoek bij diverse thema’s gesegmenteerd naar geslacht, inkomens- en leeftijdsgroep.

Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande edities van het onderzoek (2009 en 2013). Hierdoor bent u in staat om in te spelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de branche.

Marketingrapport Vloerbedekking 2018

Ten opzichte van de voorgaande editie van het onderzoeksrapport zijn diverse analyses verder uitgebreid. Sinds het jaar 2009 vormt het Marketingrapport Vloerbedekking een vaste informatiebron voor vele toeleveranciers op het gebied van harde en zachte vloerbedekking. Het onderzoeksrapport verschijnt, afhankelijk van de marktvraag, iedere vier jaar. Het onderzoeksrapport telt 82 pagina’s op A4-formaat en is in kleurendruk uitgevoerd. Het rapport is Nederlandstalig.

“een must voor iedere marketeer in vloerbedekking”

Terug naar het overzicht
Categorieënwoonbrancheretail non food