Home Over onsRapportenReferenties Contact Inloggen

Gepubliceerd: 13-05-2019

€ 495.00
Bekijk inhoudsoverzicht
itemnode id: 1182
Rapport bestellen €495.00

Marketingrapport Viswinkels 2019

Het Marketingrapport Viswinkels 2019 biedt een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de branche van visspeciaalzaken in Nederland.

Marketingrapport Viswinkels 2019

Het oriëntatie- en inkoopgedrag van visspeciaalzaken is helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang de doelgroep succesvol te kunnen benaderen en de eigen marktpositie te kennen. Het rapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties.

Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over viswinkels in Nederland.

De branchestructuur en financiële kengetallen zijn helder in beeld gebracht. De data-analyses en het onderzoek zijn uitgevoerd onder bedrijven die in het Handelsregister staan ingeschreven onder de SBI-code 4723 (winkels in vis). Daarnaast zijn cijfers van onder meer het CBS verwerkt in de rapportage.

De analyse- en onderzoeksresultaten zijn overzichtelijk gepresenteerd door middel van tekst, figuren en tabellen, met alleen essentiële gegevens. Geen ingewikkelde en complexe statistische berekeningen maar begrijpelijke informatie. Hierdoor bent u in staat op eenvoudige wijze de voor uw organisatie relevante informatie te benutten in uw bedrijfsvoering.

Het onderzoeksrapport verschijnt, afhankelijk van de marktvraag, iedere vier jaar.

Het onderzoeksrapport telt 57 pagina’s op A4-formaat en is in kleurendruk uitgevoerd. Het rapport is Nederlandstalig.

Vormen visspeciaalzaken uw doelgroep of bent u op een andere wijze gerelateerd aan de visbranche dan is het onderzoeksrapport een absolute aanrader.

“een must voor iedere marketeer in de visbranche”

Terug naar het overzicht
Categorieënretail food