Home Over onsRapportenReferenties Contact Inloggen

Gepubliceerd: 10-10-2018

€ 695.00
Bekijk inhoudsoverzicht
itemnode id: 1065
Rapport bestellen

Marketingrapport Slagersbranche 2018

Het Marketingrapport Slagersbranche 2018 biedt een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de slagersbranche in Nederland.

Het oriëntatie- en inkoopgedrag van slagerijen is helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang de doelgroep succesvol te kunnen benaderen en de eigen marktpositie te kennen. Het rapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties.

Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over de Nederlandse slagersbranche.

De branchestructuur en financiële kengetallen zijn helder in beeld gebracht. De data-analyses en het onderzoek zijn uitgevoerd onder bedrijven die in het Handelsregister staan ingeschreven onder de SBI-code 47221 (winkels in vlees en vleeswaren). Daarnaast zijn cijfers van onder meer het CBS verwerkt in de rapportage.

Het onderzoeksrapport verschijnt, afhankelijk van de marktvraag, iedere drie jaar.

Het onderzoeksrapport telt 64 pagina’s op A4-formaat en is in kleurendruk uitgevoerd. Het rapport is Nederlandstalig.

“een must voor iedere marketeer in de slagersbranche”

Terug naar het overzicht
Categorieënretail food