Home Over onsRapportenReferenties Contact Inloggen

Gepubliceerd: 27-03-2018

€ 695.00
Bekijk inhoudsoverzicht
itemnode id: 994
Rapport bestellen

Marketingrapport Schoenenbranche 2018

Het Marketingrapport Schoenenbranche 2018 biedt een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de merken en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de schoendetailhandel in Nederland.

Het oriëntatie- en inkoopgedrag van schoenenzaken is helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel, agent en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang de doelgroep succesvol te kunnen benaderen en de eigen marktpositie te kennen. Het rapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties.

Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over de Nederlandse schoenenbranche.

Naast de onderzoeksresultaten bevat het marketingrapport tevens diverse analyses van de database van alle schoenenwinkels in Nederland en informatie die middels deskresearch is verzameld.

Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande edities van het onderzoek (2003-2015). Hierdoor bent u in staat in te spelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de branche.

Ten opzichte van de voorgaande editie van het onderzoeksrapport is de analyse en rapportage verder uitgebreid. Al sinds het jaar 2003 vormt het Marketingrapport Schoenenbranche een vaste informatiebron voor vele toeleveranciers. Het onderzoeksrapport verschijnt, afhankelijk van de marktvraag, iedere drie jaar.

Het onderzoeksrapport telt 70 pagina’s op A4-formaat en is in kleurendruk uitgevoerd. Het rapport is Nederlandstalig.

“een must voor iedere marketeer in de schoenenbranche”

Terug naar het overzicht
Categorieënretail non food