Gepubliceerd: 11-01-2017
Het Marketingrapport Naaimachinehandel 2017 biedt een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktpositie, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de naaimachinehandel in Nederland.
Het oriëntatie- en inkoopgedrag van naaimachinewinkels is helder in beeld gebracht. Daarnaast is de omzet en distributie in kaart gebracht. Naast de onderzoeksresultaten bevat het rapport tevens diverse analyses van de database van alle economisch actieve winkels in naai- en breimachines en informatie die middels deskresearch is verzameld.
Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over de Nederlandse naaimachinehandel.
Voor toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties vormt het onderzoeksrapport de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid en managementinformatie.
Het onderzoeksrapport telt 48 pagina’s op A4-formaat in kleurendruk en is Nederlandstalig. Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande editie van het onderzoek uit 2004. Hierdoor bent u in staat om in te spelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de branche.
Vormen naaimachinewinkels uw doelgroep dan is het onderzoeksrapport een absolute aanrader.