Home Over onsRapportenReferenties Contact Inloggen

Gepubliceerd: 30-03-2016

€ 695.00
Bekijk inhoudsoverzicht
itemnode id: 763
Rapport bestellen €695.00

Marketingrapport Kledingbranche 2016

Het Marketingrapport Kledingbranche 2016 biedt een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de toeleveranciers en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de kledingbranche in Nederland. De markt en het oriëntatie- en inkoopgedrag van de verschillende type kledingzaken is helder in beeld gebracht.

Wilt u inzicht hebben in de markt, uw positie en die van uw concurrenten? Wat is de marktomvang per productgroep? Hoe is de omzetsamenstelling binnen de verschillende type kledingwinkels? Hoe groot is het omzetaandeel van onderkleding bij winkels in dameskleding? Via welke media kan ik het meest effectief een specifieke doelgroep binnen de kledingbranche bereiken? Waar liggen de kansen en verbeterpunten in de markt? Deze vragen en meer worden beantwoord in het onderzoeksrapport.

In het onderzoeksrapport worden de volgende productgroepen onderscheiden: damesbovenkleding, herenbovenkleding, baby- en kinderkleding, onderkleding en overig assortiment.

Het rapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van bedrijven en organisaties die de kledingdetailhandel als doelgroep hebben. Vormt de kledingbranche, of een segment daarvan, uw doelgroep dan is het onderzoeksrapport een absolute aanrader. Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten uitgesplitst naar type onderneming, te weten winkels in dameskleding, winkels in herenkleding, winkels in kleding met een algemeen assortiment, winkels in baby- en kinderkleding en winkels in onderkleding.

Het onderzoeksrapport telt 70 pagina’s op A4-formaat in kleurendruk en is Nederlandstalig. Aan het onderzoek hebben meer dan 200 ondernemingen deelgenomen, die tezamen circa 300 vestigingen vertegenwoordigen. De onderzoeksresultaten zijn tevens aangevuld met data-analyses van alle economisch actieve kledingzaken en deskresearch.


Terug naar het overzicht
Categorieënretail non food