Home Over onsRapportenReferenties Contact Inloggen

Gepubliceerd: 11-04-2018

€ 495.00
Bekijk inhoudsoverzicht
itemnode id: 1001
Rapport bestellen

Marketingrapport Drogisterijen 2018

Het Marketingrapport Drogisterijen 2018 biedt een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de drogisterijbranche in Nederland.

Het oriëntatie- en inkoopgedrag van drogisterijen is helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel, agent en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang de doelgroep succesvol te kunnen benaderen en de eigen marktpositie te kennen. Het rapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties.

Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over de Nederlandse drogisterijbranche.

Naast de onderzoeksresultaten bevat het marketingrapport tevens diverse analyses van de database van alle drogisterijen in Nederland uit het Handelsregister en informatie die middels deskresearch is verzameld.

Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande edities van het onderzoek (2005-2016). Hierdoor bent u in staat in te spelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de drogisterijbranche.

Ten opzichte van de voorgaande editie van het onderzoeksrapport is de analyse en rapportage verder uitgebreid. Al sinds het jaar 2005 vormt het Marketingrapport Drogisterijen een vaste informatiebron voor vele toeleveranciers. Het onderzoeksrapport verschijnt, afhankelijk van de marktvraag, iedere drie jaar.

Het onderzoeksrapport telt 60 pagina’s op A4-formaat en is in kleurendruk uitgevoerd. Het rapport is Nederlandstalig.

“een must voor iedere marketeer in de drogisterijbranche”

Terug naar het overzicht
Categorieënretail non foodmedisch en sport