Home Over onsRapportenReferenties Contact Inloggen

Gepubliceerd: 25-04-2017

€ 695.00
Bekijk inhoudsoverzicht
itemnode id: 912
Rapport bestellen €695.00

Marketingrapport Dierenspeciaalzaken 2017

Het Marketingrapport Dierenspeciaalzaken 2017 biedt een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de toeleveranciers en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de dibevo-sector in Nederland.

Het oriëntatie- en inkoopgedrag van dierenspeciaalzaken is helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang om de doelgroep effectief te kunnen benaderen en de eigen marktpositie te kennen. Het onderzoeksrapport is dan ook de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties.

Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over de Nederlandse dibevo-branche.

Naast de onderzoeksresultaten bevat het marketingrapport tevens diverse analyses van de database van alle economisch actieve dierenspeciaalzaken, informatie die middels deskresearch is verzameld, social media analyses van Coosto en zoekanalyses via Google.

Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande edities van het onderzoek. Daarnaast is bij een aantal thema’s onderscheid gemaakt tussen zelfstandige winkels en formule/keten. Hierdoor bent u in staat om in te spelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de branche.

Ten opzichte van de voorgaande editie van het onderzoeksrapport is de analyse en rapportage verder uitgebreid. Al sinds het jaar 2002 vormt het Marketingrapport Dierenspeciaalzaken een vaste informatiebron voor vele toeleveranciers op het gebied van onder meer diervoeding, diergeneesmiddelen en accessoires. Het onderzoeksrapport verschijnt, afhankelijk van de marktvraag, iedere twee jaar.

Het onderzoeksrapport telt 73 pagina’s op A4-formaat en is in kleurendruk uitgevoerd. Het rapport is Nederlandstalig.

“een must voor iedere marketeer in de dibevo-branche”

Terug naar het overzicht
Categorieënretail non food